handankoc eniştem doktor onunla bu konuyu konustum ne sıklıkla vereyım dıe şöyle bi riski varmış bebeğın d vitaminş fazla alması bebeğin kafa tasındaki ayrık parçaların çabuk kaynaşmasını sağlıyabilirmiş beyinciğin gelişimini olumsuz etkıleyebılırmıs o sebeple haftada bır olabilr dedi kednısı çocuk doktoru değil dahiliye uzmanı siz bu konuyu doktorlarla konustunuz mu onların tavyesi ne bu konuda
thelake handankoc her gün 3 damla veriyorum bazen unutuyorum tabi 🤪 bi zararı olduğunu söylemedi doktor 🤔