Bebeğim 43 günlük oldu reflu yatağından kayıyor artık ama korkuyorum tükürüğünü yutamıyordu boğulacak gibi yapıyordu korkutuyodu bizi o yüzden reflu yatağı almıştım. Şimdi de kayıyor geceleri sürekli kontrol ediyorum battaniye yüzüne kapanir diye bu seferde 🤦♀️ ne zaman bıraktınız kullanmayı acaba artık biraksam da yan mı yatırsam sadece