Bebeğim 2.5 aylık doğduğundan beri gazlı bir bebek. Ama 2 haftası hem baya hareketlendi hem de gazını artık rahat yapıp ağlamıyordu, geçti sanmıştık. 3-4 gündür çok huysuzda ama atak haftası geliyor ondan sandık. Dün akşam krizi tuttu ve meme bile almadı 10 dakika kadar sürdü. Bugün 18.00 de başlayıp 22.00 e kadar sürdü ağlaması. Acile gittik fitil yaptılar kaka yapınca rahatladı gibi ama sonra tekrar krizi tuttu. Doktor koku olduğunu ve idrar yolu enfeksiyonu olabileceğini söyledi ama idrarı yapmadı bir türlü sabah tekrar götüreceğiz. İdrar yolu mu yoksa bebeğim kolik mi oldu ? İdrar yolu enfeksiyonu olanlar belirtiler nelerdi ? Bebeğim çığlık çığlığa ağlarken dayanamıyorum.