Gizemalix1 alerjik astım ve koah olan bir yakınım geçirdi hastalığı. Biraz ağır geçti 65 yaş üstü ve kalp stenti var. Ağır geçirdi, zorlandı ama evdeydi çok şükür hastaneye yatması gerekmedi. İnşallah bulaşmamıştır fakat bulaşırsa muhakkak bir oksimetre edinin ve hep takipte kalın. Kuvvetli gıdalarla beslenin c ve d vitamini takviyesi alın, evi sürekli havalandırın, maskenizi gün içerisinde çıkartmayın, sürekli dokunulan yerleri dezenfekte edin, mümkünse aynı banyoyu kullanmayınve bol bol su için.