Alitunam Merhaba🤗 6. Ayımıza girmek üzereyiz. Ek gıda hakkında önerebileceğiniz kitap var mı acaba ? İçinde 3 gün kuralından başlayan ,blw , tarifler vs olan bir kitap?
Esme Alitunam bu çocuk aç ve acıkınca yer kitaplarını aldım bi arkadaşın tavsiyesi üzerine fakat kitabı eleştirdiğim bir iki konu var . Doktorlar muhalebi ve unlu ürünleri (nişasta,pirinç unu,irmik…) önermiyor fakat tariflerin nerdeyse yarısınsa bu saydıklarım var
AcemiHemsireanne Alitunam ben acıkınca yer , bırak kendi yesin ve bu çocuk aç isimli seriyi aldım çok güzel anlatmış içinde bir sürü tarif var kesinlikle öneririm 👍🏻
Damladerin Alitunam bu çocuk aç kitabında her aya uygun tarifleri var mutlaka kurala göre ilerleyin 7. Ayda pütürlü gıdalara geçin 8. Ayda öncelik katı yemekler olsun eğer önceligi emzirme veya mamaya verirseniz yemek istemeyebilir ileriki dönemlerde . Çorbayı katıya geçtiğinizde ikinci plana atın çünkü çorba tıkıyor önemli olan katıya alışması olacak. Bunlari çok iyi bir doktordan dinledim tavsiye ediyorum alı Fuat serpen takip edin . Hatta ilk adımlar instada iştahsız çocuklar videosu paylaşıldı dinleyin mutlaka ise yarar kesinlikle bol şans