Zeyzeyy01 İyi geceler güzel anneler :) 4 aylık bebeğim var ve doğum kilolarım hepsi duruyor . Tarçınlı süt içebilirmiyim yani bebeğe bi zararı olur mu ?
turansmom Zeyzeyy01 süt ve süt ürünlere bebeğine gaz yapar diyeceğım ama gaz dönemini atlattıysanız sorun olmaz herhalde🤷♀️
Mom299 Zeyzeyy01 alerjisi yoksa süt ürünlerine bi zarı olmaz sanırım gaz haricinde tabi birde süt gaz yapıyor .
Mom299 Zeyzeyy01 Benimde duruyor kilom çok takılmıyorum acıkcası hareketkenmeye baslayınca zaten istemdışı gidicektir kilomuz😊
wangel Zannetmiyorum olacagını. Ama kilo vermek için acele etmeyin bence. Yavas yavas kendiliğinden gidiyor zaten
turansmom Zeyzeyy01 süt ürünleri peynir, süt, yoğurt gibi şeylerin pesine anca kuru meyve yersen gaz yaomaz canım aklında bulunsun. Benim doktorum yasaklamıştı bana sut ürünleri, soğan, ve kabız yaptığı içinde bulguru o yüzden söyledim
Mom299 Zeyzeyy01 süt gaz yapıyoz canım biraz daha sabret derim benimde bi 15 kilo fazlamvar nerdeyse 🙊
Esra_klc Gaz yapan birsey yediginizde kimyon koyun bi cay bardagina bi cay kasigi uzerine sicak su ekleyip demleyin gazi gercekten aliyor..2 aylik bebegim bende yavas yavas bakliyatlara basladim sutde tuketiyorum size normal sut gaz yapiosa laktozsuz sutlerden icin bebekde sizde az az yavas yavas alisirsinz kolik bir bebek degilse tabikiii
Ef24 Oğlum 2.5 aylık geceleri yatmadan tarçınlı süt içiyorum yoğurt da yiyorum gün içinde bi sorunumuz yok.gaz meselesine takılırsak bir çok yiyecekten mahrum kalırız neredeyse gaz yapmayan şey yok. Zaten 4 aylık olmuş bebeğiniz bir sakıncası yok kendinizi kısmayın
Ef24 Zeyzeyy01 mercimek çorbası ve nohut gaz yapmadı ama kurufasülye birazcık zorladı sanki bizi kimyon döküp tüketiyorum ben deneyin isterseniz :)