Uykusuzgeceler merhaba bebeğim şuan 8.5 aylık ve bende tam anlamıyla sizin gibiydim bebeğim sıçrıyor ayaklarını karnına karnına çekiyor başlıyordu ağlamaya bende epilepsi olduğunu düşündüm ama doktorumuz değil dedi infantil spazm düşünülebilir demişti çocuk nörolojisime götürmemiz söyledi götürdük ve EEG çekildi çok şükür birşey çıkmadı oradaki doktor da bunların normal olduğunu söyledi elini ayağını henüz kontrol edemediği için sıçrıyor genelde 3. Ayında geçiyor aklınıza hiç kötü şeyler getirmeyin yarım kundak yapın daha dahat uyuyacaktır