Ya anlamıyorum huy değiştirdi. Oğlum 20 aylık bu zamana kadar hep yatağında yattı (büyüyen beşik) ama kaç gündür asla yatağında yatmıyor kendi yatağıma koyduğumda (kimse olmasa bile) kendi kendine uykuya dalabiliyor. Uyuduğunda tekrar yatağına koyduğumda ağlayıp kalkıyor. Az önce uyandı mesela susmadı kendi yatağıma koyup çıktım tekrar uyudu bu sorunu nasıl çözecem 🤦🏻♀️yaşayan varmı?