Tosbikkizim Ben normalde de su niyetine içerdim aşırı severim. Hamileliğim ve doğumdan sonra günde max 2 şişe içtim. Oğlum bir yaşında ve sodayı çook sevmesi dışında bi sorun da yaşamadım :) Soda şişesini gördüğünde bir iki yudumla bırakmıyor, hatta tek ağladığı şey diyebilirim :) Bu konuda bana çeksin istemezdim aslında ama çekmiş görünüyor :)