Ben birşey sormak istiyorum sezeryandan sonra 40 gün kanamam oldu tamam bu normal sonrasında 15 20 gün snra normal adet oldum ondn snra 10 15 gün snra tekrar 1 gün kan geldi snra 10 15 gün sonra 1 gün aZcık bi kanama normalmi sezeryan sonrası bu kanamalar acaba ? Bide ilişkide yanma var hç canım istemiyor o yüzden olan varmı hç böyle bişey ? 3 ay oldu doğum yapalı