Umraneksl sonuç 6.55 çıktıysa korkmana hiç gerek yok bence. Benim bebeğimde de yeni doğan sarılığı var 14 el başladı sonra 16 ya çıktı bir haftada 4 sefer kan verdik hep milim milim çıktı en son 15 çıkınca doktorum düşüşe geçmiş daha tahlil yapmamıza gerek yok dedi bir aylık olduğunda bakarız dedi 17 sinde gideceğiz bakalım ne oldu. Ama sizin değer düşük baya korkulacak bişey yoktur