Sevgili anneler oğlum 5 ay 3 gunluk 6300 kg.Bugun kontrole gittik doktor sirt ustu yatarken kollarindan tutup kaldirmaya calisti basi boynu arkada kaldir hic kaldiramadi diye bu teshis olabilir,çocuk norolojisine gidin dedi.😔
35 haftalik dogdu zor bir cocuk anne sutu olmadi devam sut kullandik en basindan bu yana .Yani ben hic kollarindan tutup kaldirmadim ,oturtmadim birsey olur diye fakat yuz ustu yatirdigim zaman basini tamamen kaldirabiliyor geriye dogru kucagima aldigimda basini dik tutabiliyor .Sizce her bebegin gelisimi farkli degilmidir .yani sirt ustu yatar pozisyonda kollarindan tutup cekti ,başi boynu geriye dustu diye bu hipotoni oldugu anlamina mi gelir ?
Luften yardimci olun gozlerime kan oturdu 🤦🏻♀️😔😭