1prens-1prenses Hepinize Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım😊Samimi hissettim.Doğum izni döneminde ne iyi oldu sizlere denk gelmek..Deneyimli anneler çocuklarınıza tuvalet alışkanlığını ne zaman nasıl kazandırdınız? Tavsiyeniz var mı? Oğlum 26 aylık küçük çişe gidiyoruz ama kakasını yapmak istemiyor tuttuğu için kabızlık başladı bez bağladım mecburen😑
CemreKerem35 1prens-1prenses öncelikle zor olan zaten kakasını alistirmaktir. Kakasını vücudunun bir parçası olarak görebilir ve bırakmak istemeyebilir bunun böyle olmadığını açıklamanız lazım 26 aylık çocuk konusmanizi anlayanilecek çağda çünkü . İkinci olarak eğer alıştırma döneminde vazgeçip bez takarsanız bu sadece ileride işinizi daha zorlaştırır çünkü eninde sonunda bez takacak annem diye sağa dola iseyebilir bezi bırakmayı reddedebilir . Çok zor bir dönem bezi bırakma dönemi cesaret istiyor ama sonucu gayet güzel oluyor bebek için de anne için de . Bence bez takmayin ve kakasını yapması konusunda şarkılar ile oyunlar ile destekleyebilirsiniz.
Zerr 1prens-1prenses Kaka yapınca sifından kekebek çıkacak vs. Demiştim 🤭 Şarkı dinletin kakalar tuvalete çişler tuvalete peppe şarkısı 😬 Bez bence bağlamayın yoksa bırakmaz. Anlatın o sizi anlıyordur.. örnek gösterin baba veya kuzen daha iyi olur
Eliff26 1prens-1prenses ben 2 yaşında biraktirdim ama o vakte kadar sık sık altını açtım sanki bezi bırakacakmış gibi lazimligina oturttum bazen bazen wc götürdüm. Bırakma zamanı geldiğinde duruma aşinaydı çok sevdiği araba yapistirmasindan aldım her yapısında 1 tane yapıştırdık lazimligi onun rahat edeceği bir noktaya koydum her dışkı dan sonra onları bay bay yaparak uğurladık çok hoşuna giderdi 😊 bolca da beze bay bay şarkısı dinleyip oynadık çok kolay oldu 2 güne bitti inşallah sizin de kolay olur
1prens-1prenses CemreKerem35 teşekkür ederim öneriniz için yeni yöntemler bularak devam edeyim o zaman yarın tekrardan 👍🏻
CemreKerem35 Symnur333 eğer bebeğiniz bezden rahatsızsa kakasını yaparken koltuk kenarı gibi yerlere saklanıp yapıyorsa artık tuvaletinin farkında demektir bunları yaşayıp başlamak daha doğru ve kolay olur bence çünkü olayı hiç bilmeyen bir bebeğe baştan anlatmak zor ama zaten bezi istemeyen bir bebeğe bıraktırmak daha kolay olur
Symnur333 CemreKerem35 bezi istemiyor tutup tutup çekiyor ama koltuk kenarlarına sızmıyor bazen soruyorum annecim eggh yaptın gel bakalım yaptın mı diye benimle beraber geliyor tuvalete falan bazen banyo yaptıracağımda çoraplarını klozetin kapağına oturtup çıkarıyorum tepki vermiyor ama bilemiyorum doktorumuz zamanı aslında dedi ben tereddüt deyim korksun istemiyorum
Maviyesil121212 CemreKerem35 ay bugün benimki kuytu köşelerde yaptı büyük tuvaletini, bezini getirdi değiştir diye, kakalı bezi çıkardım totosunu sildim temizledim bi güzel, kaçtı bizimki bez istemiyormuş :) babasına bu bi işaret mi demiştim ki yazınızı gördüm
CemreKerem35 Symnur333 o zaman yavaş yavaş başlayın derim yaza hazırlık olsun bu mevsimde zor oluyor çünkü Mart Nisan gibi gün içinde 2 saat daha sonraki hafta 4 saat olacak şekilde bezini çıkarmaya başlarsınız hem de o zamana kadar yavaş yavaş tuvalete gidip gelmeye alışır
Elamom Maviyesil121212 ay benimki de 21 aylık kenara geçip yapayım falan demiyo ama bez bağlamak işkence resmen hiç istemiyo ben de mi başlasam ki
Maviyesil121212 CemreKerem35 21 aylık olacağız 5 haftalık da hamileyim. Nisan gibi tam anlamıyla başlayayım diyorum kardeş gelene kadar bezi tamamen unutmuş olsun (ağustos). Yazı mı beklemeliyim sizce
CemreKerem35 Maviyesil121212 bence yaz ve kış bez bırakma için hiç uygun mevsimler değiller çünkü kışın üstüne kaçırınca üşüyor hemen yazın da çok sıvı aldıkları için çok sık cisleri geliyor bu yüzden kaçırıyorlar . Mart Nisan gibi başlamak iyi oluyor .
1prens-1prenses Zerr çok haklıymışsınız😍iki gündür tamamen kestik ve kupkuru uyanıyor geceden sabaha çok mutlu oluyorum. İyi ki pes etmedim 👍🏻