Ben bebeğim daha üç günlükken başladım mamaya , günde sadece 30 ml süt çıkıyodu benden onu içiyodu geri kalanı mama , zaten sütüm de bi aya gitmeden kesildi çocuk hiç anne sütü almadı sayılır , şuan 18 aylık gayet turp gibi bi oğlum var , kan değerleri ya da bağışıklığı hiç bir sorunu yok çok şükür merak etmeyin