Ben sabah uyanınca mama veriyorum bı ıkı saat sonra kahvaltı(bazen yumurta sarısı, lor peyniri, yada ev yapımı cici bebe) oglene dogru meyve puresı onu da kendım yapıyorum nette cennet hurma puresı vardı bu ara onu cok sevdi yıyo aksama da sebzelerden ta da pırınc corbası falan yapıyorum tabı mamaya devam bunlardan birazcık yıyo ama hergun yogurt veriyorum yogurdu cok sevıyo baslarda cok zordu zamanla alısıyolar sanırım ya da biz alısıyoruz 😊