Bende internetten cok arastirip makaleler okudum sonunda kendi bilgilerim ve netteki bilgileri toparlayip uyku egitimi verdim yalniz dogdugu andan itibaren krarliydim buna ve ne surekli kucagima aldim me besiginde kucakta nede ayakta salladim kendi kendine uyumayi ogrendi cok direndi ama sunu cok iyi anladim ki sabir en buyuk is sabirli olamaZsak ne yazikki iyku egitimin de basarisiz oluyoruz suan kendi kendine uyuyan kizim iki gundur gece 3ten 5e kadar uyumuyo aglamiyoda oyun istyr kalkar kalkmaz ☺️Son iki gundur cok huysuzdu azı dislerine bagladim ama bugun tekrar sabirla o kalkti yatagindan ben yatrdim bagirmadan kizmadan canim kizim oyun zamani degil simdi uyku zamani bak gece oldu deyip yatriyorum belki 30kere tekrarliyorum ama sonun da kizim pes edip uyuyor isterseniz siz de bir deneyin derim umarim yararli bilgiler vermisimdir nacizane..😊