Dogamuge Merhabalar,kızım bugün 3 aylık oldu.Doktor kontrolü vardı.Ellerinden tutup kaldırmaya çalıştığında bizimki kafasını geri atıyor.Aslında kafasını omuz hizasında kaldırıp tutması gerekliymiş.Kucağına aldığında başını dik tutabiliyor.Nöroloji bölünmüne gitmem gerektiğini söyledi.Başına böyle bir şey gelen var mı?Yada yaptığınız bir egzersiz hareketi gibi.Teşekkürler🙏
Pinkkk Dogamuge benim kızımda aynı tarif ettiğiniz şeyler aynısı var doktor ne dedi size acaba gittiniz mi nörolojiye
Nefes Dogamuge git de nöroloji de para kazansın diye demiştir o. Allah aşkına 3 aylık hangi bebek kafasını kaldırıp tutabiliyor benimki 4,5 aylık kaldırıp bakıyor 1 saniye 2.saniye ya öne ya arkaya düşüyor kafası. Korkma canım
Gulnuraraserol Dogamuge oğlum 5 ay 10 günlük emin olun hala kafası sallanıyor tabikide önceki aylarda olduğu gibi değil ama bu zamanla olacak bişey bu doktorlar neden böyle kimi çok abartır kimi hiç umursamaz ay karma karışık
gizemuakkaya Ya allah aşkına ne saçma bir şeydir bu. Benim oğlum da 3 aylıkken öyleydi hala kucağımda tam tutamıyor kafasını sallanıp duruyor dengede duramıyor. Yeni nesil doktorlar ne meraklı hemen bir sıfat ya da rahatsızlık yapıştırmaya. Yani bilemiyorum ama bana normal geliyor. Şu an 4 aylık oğlum ve dediğim gibi yattığı yerden kollarından tutup kaldırınca kafasını tam tutamıyor snra kaldırıyorum ayaklarına kadar o şekilde dimdik duruyor ama kafa ara ara sallanıyor. Hala kucağımda kafasına destek oluyorum elimle. Sürekli uyanıkken yüz üstü yatırıyorum dönüyor zaten artık. Yüz üstü yatırın boyun kaslarının güçlenmesi için. Ama mutlaka başka doktorlara da gösterin. Ben 4-5 tane doktordan snra şu anki doktorumuza karar verdim. Çok önemli doktor seçimi bence. Her bebeğin gelişimi aynı değil bebekler 3 ayda kafayı tutucak diye bir kural yok ki
Dogamuge gizemuakkaya nöroloji deyince insanın aklına saçma sapan şeyler geliyor.Başka bir doktor buldum haftaya oraya gidicem inşallahhh
Dogamuge Pinkkk benim bebeğim o zaman 3.ayın başındaydı hemen hemen.ben nörolojiye gitmedim.evde hareketler yaptık yüzüstü yatırıp,1 hafta sonra gittiğimizde doktor bile şaşırdı gayet güzel kaldırıyordu.3 ayın sonu gibi daha iyi oluyorlar
Dogamuge Pinkkk bizimki ilk başlarda yüz üstü yatmak istememişti.Bu konuda baya zorlanmıştık.Bazı bebekler yüzüstü yatmayı sevmez dedi doktor
Berensmom Pinkkk Dogamuge mrb bende kizimda aynı sorunu yaşıyorum. Kızım 4 aylık ve ellerinden tutup kaldırmaya çalışırken boynu geri düşüyor. Nörolojiye götürdük Mr falan çekildi. Çok şükür bişey cikmadi. Dr kas zayıfligi dedi. Ama şunu bilim 4. Ayda çocuğun bunu tamamlamış olması gerekiyor. Kızım suan fizik tedavi görüyor. Bol bol yüzüstü yatırım ve yuvarlanin. Sırt kasları guclensin
Pinkkk Dogamuge ya şimdide uylusundan sıçrıyo kollarını geriyo doru atıyo ben mi evham yapıyorum bilmiyorum
Dogamuge Pinkkk o yaptıkları hareket normalmiş.Onların sıçrama hareketiymiş.Bizimkide yapıyodu doktora sordum normal olduğunu söledi
BurcuHBGK Biz de sizin gibi panik yapmıştık panik değil de neden kaldırmıyor falan diye düşünüyorduk ama 4.ayda kaldırmaya başladı şimdi 6 aylık olacağız sürekli yüzüstü dönüp kafasını kaldırıyor öyle durmayı çok seviyor..
Zafley Oğlumda 2,5 aylık ve başını asla kaldırmıyor 😞 bu zamana kadar yüzüstü yattığında hep ağladı şimdi de sünney olduğu için yüzüstü yatıramıyorum 🙄 başka bi yolu var mı boynunu güçlendirmenin ?