Benim de ilk hafta meme ucunda kabuk bağlama olmuştu, tek çaresi emzirmek dediler ve haklı çıktılar. Gümüş kapaklar iyi geliyor, meme ucunu serin tutuyor ve bebek rahatsız olmuyor. Silikon kapak da kullandım ama çok büyük yer kaplıyor, onlarla uyumak zor.