Esradoruk bizim gittigimiz zaman asiri bi odeme yapmistik inanin hatirlamiyorum ne kadar verdigimizi cunku iki seneden fazla oldu bebegimde egzema gecti ama kendiliginden gecti gulten hanimdan sonra umuttepeye gittigimiz oldu o yuzden deger mi derseniz bence degmez bir tek hatirladigim la roche adinda bir krem yazdi yagli dus aldirdiktan sonra ya da egzema olan yeri nemlendirdikten sonra kremi surun dedi biraz hafifletmisti gecirmemisti ama