Merhaba tecrübeli anneler , başlıkta da belirttiğim üzere 52 günlük bebeğim var emzirerek besliyorum ve 6 gündür kakasını yapmıyor . İlk ay hergün yada iki günde bir mutlaka kakasını yapıyordu fakat arası giderek açıldı :( Çevremdekiler sütün yetmiyor diyorlar 😢 Sütün yeterliliğini kakadan değilde idrarını yapma sıklığından anlamıyor muyuz? 😞 Lütfen bana yardımcı olun bu konuda acemiyim ve çok üzülüyorum 😢