Asell2608 Bebeğim kolik aptamil kullanıyordum şimdi evolvia ya geçtim 4 gün oldu zaten günde iki kere mama veriyorum zaten çok gazlı bi bebek olduğu için mananın ekstra gaz yapıp yapmadığını nasıl farkedicem bilmiyorum tecrübeli kişiler yorum yapabilir mi
Betul055 Asell2608 benim kızımda fazlaydı aptamil kullanıyorduk sonrasında aptamil conformil aldık gazlı bebek maması rahatladı çocuk
Betul055 Asell2608 kolikti sindirimi kolay olduğu için gaz yapmıyordu mama elle de gaz alıyorduk haliyle gaz damlası da kullandık rahatladı
Asell2608 Kaplan55 şuan eczanelerde evolvia var sadece diğer markaları bulmak çok zor 1 numara yok üretim yokmuş galiba
Kaplan55 Kaplan55 canım kolik bebekler için evolvia ac al kolik maması benimkindede Reflü çıktı evolvia ar kullanıyorum gerçekten evolvia mamalar işe yarıyor
Akcabeytas Benimde kolik anne sütü ve mama olarak gidiyoruz, valla biz evolviaya geçince rahatladık tek sıkıntısı kusunca çok kötü kokuyor 🤦♀️
Akcabeytas 3 günde farketti ağlama süresi azaldı ama gözle görülür dersen 10 günü buldu birde evolvia nutripro olan değil o bizi daha da beter yapmıştı nutripro plus olan iyi geldi sizinki hangisi?