Papatyasever Geceleri sadece anne sütü alıyor doğal olarak yetmiyor biberon da kesinlikle süt filan içmiyor ve gece yatarken muhallebi de yemiyor moralim çok bozuk görüşlerinizi alabilir miyim ☹️ Yada benim gibi olan yada nasıl düzeltebilirim doğrusu nedir bir öneri
Cktha Papatyasever muhallebi çabuk aciktiriyor pek tavsiye etmem açıkçası aksam yemeğini iyi yedirebilirsin . Ben yatmadan 1 buçuk saat önce muz avakado bir de evde yaptığım tarçınlı pekmezli şekersiz kurabiyesi yediyorum
Ccansuu Papatyasever aslında artık gece beslenmesine ihtiyaç duymuyorlar gün içinde iyi beslenirse tabi ben genelde kuru meyve muz avokado ya da muhallebi yapıyorum yatmadan 1.5 saat önce bazen tıka basa yese de gece kalkıyor emmeye sırf alışkanlıktan
ElmaliTurtamm Papatyasever valla bu iştahsızlık düzelcek gibi değil sanırım şahsen bizim öyle ben hero babynin gece mamasını yediriyorum yatmadan önce tabi bazı geceler arada emiyo benimkide öyle yemek yiyen herşeyi yiyen bi çocuk değil
mom20 Papatyasever gündüz iyi besleniyorsa gece tamamen alışkanlıktan kalkıyordur emmeye.. uyumadan önce en azından bir tane muz yese tok tutar bence..
Ozgeersin 20 aylık oğlum ve gece beslenmesi çok sık oluyor süt içmiyor, muhallebi yemiyor ama bence bunların eksikliğinden ziyade alışkanlıktan kalkıyorlar 2 yaşında komple bitirmeyi düşünüyorum zorlu süreç olacak ama belki iştahıda artar o zaman.
Papatyasever Ozgeersin bende aynı şekilde sütü 2 yaşında keseceğim ama moralim çok bozuluyor yemeyince doğru düzgün iştahı da yok bide kabız gibi tatlı şeyleri de hiç sevmiyor kayısı filan yediremiyorım suyuna bile koysam hemen anlıyor kan için pekmez de içmiyor
Ozgeersin Papatyasever onlar yemek yemedikçe çizimde moralimiz bozuluyor tabi ama aç olsalar illa ki yerler bazen bende zorluyorum sonra yemeyince bırakıyorum. Çok şükür kabız olmuyor
Papatyasever Ozgeersin benim bebeğim kabız da oluyor zor yapıyor aç bırakıyorum bu sefer bana saldırıyor anne sütü için suyuna kayısı atıyorum onu. Da tadını hemen alıp itiyor yani o kadar moralim bozuk ki oturup ağlayacağım artık
GizemKaan Papatyasever gece beslenmesi diye bişey yok ki zaten o aylarda. Benimde oğlum 2 gün sorma 19 aylık olacak ama doktorumuz 1 yaşından sonra gece beslenmesini keseceksin dedi. Ama maalesef benim oğlum emiyor gece arada kalkıp. Aslında hiç emmemesi lazım
Papatyasever GizemKaan bende biliyorum gece beslenmesi olmadığını bizim de doktorumuz dedi ama bende yapamadım ekstra yemek de yemiyor doğru düzgün bu yüzden yatmadan bişeyler yedirmek istemiştim kahvaltı da yapmıyor doğru düzgün çok yoruldum artık yemek sıkıntımız aşırı fazla.
GizemKaan Papatyasever şuan bizde de var bi iştahsızlık ama dişe bağlı. Çok belli ediyor, kulak kaşıntısı, huzursuzluk vs. Ben hep sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum.
Ozgeersin Papatyasever moralinizi bozmayın benim oğlumda bebekken çok zor yapıyordu anne sütü çok içiyor oğlumda özellikle tuvaletini yapacağı zaman sanırım onunla yumuşatıyor. Ne zaman isterse veriyorum en azından onu içiyor diyorum.