Anneler merhaba
Bebeklerime uzun zamandır mama ve meme ile başlıyorum ama genellikle mama ağırlıklı gidiyor bugüne kadar kullandığım bebek mamalarinda da hiç bu tarz bir sorun karsilamadim işte bue kullandığım ürün kabız yaptı değiştirdim diğeri kusmaya sebeb oldu değiştirdim derken en son Bebelac kullanıyordum ama ne yazık ki Pandemi kaynaklı tedarikte sıkıntı var ve bulamadığım için Humana marka mamaya geçtim.Gectigimiz hafta e bebekten metal kutulu 350 Gr 3 adet ürün aldım kutuların güvenlik bandrolleri var,kutular hasarlı değil ve skt Mayıs 2022 buraya kadar her şey süper daha da güzeli bebeklerim ayırt etmedi içmeye başladı ,ishal yok kusma yok kabızlık yok gaz yok derken ohh dedim ama bugun açtığım 3.kutudan ince kıldan dahi ince ve küçük siyah kahverengi bir şey çıktı dışarıdan içine düşmesi imkansız çünkü 6 aydır ikiz bebeklerim ile neredeyse 200e yakin kutu mama tuketmisizdir daha önce başıma hiç böyle bir şey gelmedi.Su an Humana kullanan annelerimiz var mı ,benim şu an içim içimi yiyor hoş her yere de zaten şikayetimi ilettim ama ya bebeklerime bir şey olursa ?