Kızlar, ben Doğum yapalı hemen hemen 5 ay oldu😊 sadece 1 kere adet gördüm. neyse konuya geleyim, bu gün sabahtan beri rahmim sızlıyor çok afedersiniz idrarımı yaparken yerinden çıkacakmış gibi ağrıyor🤕 kan geliyor ama kan kokusun da değil sanki içerde bir şeyler çürümüş gibi🤢 hamilelik riskim yok hiç başıma böyle bir şey gelmemişti doktora gidicem ama yaşayan birileri Varsa sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim🤲🏻😂😂