Dk72 sana tavsiyem ısrarcı olma, yani iyice acıkınca memeyi teklif et o zaman alıyor. Benimkide öyleydi 3 ayın başında şimdi 3 ay 14 gün olduk bizde meme reddi yaşadık. Ben uyurken verdim gün içinde uyuklarken aldı mememi ama yavaş yavaş geçti çok şükür atak dönemi olduğu için sanırım oluyor. Stres sıkıntı yapma inşallah rabbim yardımcın olsun