BEH sulandırmakta gerek tok çünkü büyüyo sıvı yoğurt mayasını kullanıyorum ve gerek yok sütle sulandırmana dediler zaten mayanın kendisi sıvı . Fırında da denedim olmadı . Benimde annem yapar eski usul dışarda hep yoğurt ve gayet güzel olur. Hatta bana közde fırında yaptığın için tutmadı diye bugünde o kendi bildiği gibi yaptı ama oda olmadı