Beyzaaslan Pembelianne wee baby kullanıyorum gayet memnunum.. Sadece yapistrma yerini cikarttigimda o yapışkani kotu oluyordu artik çıkartmıyorum gayet memnunum
Dengenc Kraft ve wee baby kullanıyorum kraftan çok memnunum wee baby biraz geniş ama sızdırma falan yapmıyor
SukranUras Pembelianne diğerlerini denemedim ama bebedordan memnundum göğüse yapışma da yapmıyor katlanma problemi de yaşamadım koku olarak tatlı bi süt kokusu geliyodu sadece kötü koku olmadı hiç