Elifim46 bence öyle çünkü oğlum da mesela babası ise giderken ağlar geldiğinde heyecanlanır. Ben Yalın Efe ben gidiyorum bay bay derim bana bakıp gülüp oyununa döner, odada olmadigimi farkettiginde ağlar yada emekleyerek antreye çıkar. Hiç öyle kucak delisi anne delisi değil ama ben hiç beni sevmiyor diye düşünmedim. Aksine kendine güveni gelişiyor diye bakıyorum olaya ben.