yldzsvda Arkadaşlar yarın bebeğimin aşisi var korkuyorum ateslenir aşı yeri ağrır diye ateşi çıkmasın diye ne yapmalıyım aşı yeri ağrır mı çok huysuzlanit mi aşı sonrası
esmamkrem yldzsvda verem aşısı koldan yapılıyor biraz ağır bir aşı o Ben gitmeden bir çay kaşığı calpol verdim doğru yanlış bilmiyorum ama faydasını gördüm
Hunilianne yldzsvda hiç ateş olmayadabilir, bizde olmadi. Baktın koltukaltindan olctugunde 38.5 oldu veya çok huysuzlandi o zaman calpol verirsin. Öncesinde verme ki aşının anlamı olsun.