Bugün migren le alakalı bir post görmüştüm sanki. Bir-kac çeşit ottan bahsediyorlar di. Birde migren taşı mi bisey varmış iyi geliyor diyorlardı. Bende de var migren iki gündür zorluyor mide bulantısı da yapıyor. Canım migren atağıni nasıl yasıyorsun. Bebde üç kere çok kötü olmuştum nörolog migren aurasi var beyninin sol tarafında ondan öyle oluyorsun demişti.