Kiraz Pırasa 2. Yedirişim ikisindede pişik oldu yani hiç bekletmem bezini devamlı Bepanthol sürerim korktum Yedirmedim kalanını sizin bebişlerde pişik yaptı mı hiç ya pırasadan mı oldu neden oldu anlamadım
Gamzeburkan Kiraz bende yedirdim ama hiç pişik olmadı kızımın cildide çok hassastır belki sizde oluyordur bilemeyiz tabi Geçmiş olsun☺️