MihraKus Bu akşam yıkarken 2 kez köpükleri yuttu parmağında kalanları bişey olmaz heralde tadınıda beğendi sanırım .
Gorkemkc MihraKus benim oğlumda 3 buçuk aylık her yıkamada köpüklerle bir güzel karnını doyurur eli zaten sürekli ağzında olduğu için köpükleri avuç avuç yiyor ☺️Birşey olmaz canım merak etme ama tabiki fazlası zararr yapar illaha
MihraKus Gorkemkc ilk defa oldu canım 1 yaşında kızım ne biliyim hep gördüğü bişey tadını beğenmeside garibime gitti