bu dönemde olup başlayan var mı oğlum çiş gelince elimden tutuyo gidiyoruz bı denedim bı kac kez ama çiş kaka demiyor yani konuşuyor ama bu kelimeler değil anlıyor ama getirince yapıyor böyle olur mu bende diyorum demesi lazım böyle olmaz denedn sonuçta huyu tutunca çiş yapıyor bezi istemiyor eliyle çıkarıyor atıyor bezlenmmk istemiyor sizler nasıl yaptiniz kaç yaşında daha erken mi