minnosanne1 Bebeğim 10 buçuk aylık ve kaç gündür ne uyumak ne ayakta saklanmak istiyor çok huysuz resmen çocuk huy değiştiriyor. Herşeye mizmizlaniyor bizi ısırıyor sizin bebisler nasıl böyle bir durum yaşayan var mı? Uyumamak için direniyor.
MustafaKemal19 minnosanne1 bebeğiniz şuan atak döneminde olabilir kullandığım bi uygulama var benim oğlumda 10 aylık ve uygulamaya göre şu an atak döneminde yani bizim ki de öyle huysuz isterseniz internetten hesaplayın 🌸
Maviboncukk minnosanne1 benim bebiş de onbuçuk aylık o da bazı günler gündüz uyumuyor, meme emerken uyuduğu kadar. Hatta gündüz uyunmasın diye ayağımdan kaldırmıyorum artık. Sallamayı kestiğim anda fırlıyor.
EgeveAlyaninannesi Canim.o disten oluyor gecici durumlar caninizi sıkıp stres olmayin 15 aylik kizimla her diste boyleyiz alistik artik ve suanda boyle agzina da bisey koymuyor biberon dahi huysuzluguda gectik
minnosanne1 EgeveAlyaninannesi öyle mi yaa bu ne dismis hem beni hem çocuğu perişan etti vallaa. Çok teşekkür ederim canım.bilgilendirdigin için. 🤗🤗
minnosanne1 Maviboncukk aslında bu sayede saklamayı bıraksam diyorum çünkü ağırlaştı ve ayağım çok ağrıyor ama şuan çok sınırlı agrasif yavaş yavaş bırakma konusunda giriştim. Saklarken sevdiği oyunca ile sallıyorum onu görünce biraz sakinlesiyor ama akşam olduğu an çocuk hicbirsey durduramıyor.