Aselduru88
Herkes diş demiş fakat onlar damak kisti. Kızımın da aynı böyleydi bizde 5 bucuk aylığız. Alt damağında vardı bende diş sanmıştım ama yinede doktora götürdüm. Ve bana damak kisti olduğunu, korkmamam gerektiğini, kendiliğinden geçeceğini söyledi 🤗 genelde bebeklerde oluyormuş. Siz yine de doktora sorabilirsiniz. Aynı görüntü alt damakta vardı kızımın bana bunları aktardı🥰