Almina06 çok güzel maşallah siz de dinlenirsiniz işte ne güzel. Benim bebeğim de 4.5 aylık. 10-15 gündür 6-7-8 saat uyuyor gece. Hatta 40 ından sonra da uyanmadan sabahı ettiği geceler oldu. Ben de uyandırmadım illa emsin diye. Uykuyu ihtiyacı varsa uyusun. Sarılık riskleri zaten yok, vücut da artık kendini açlığa karşı koruyabilir. O zaman neden uyandırıp emzirelim ki 🤷♀️ Sürekli uyandırıp uyandırıp emziren anneler sonra gece emzirmesini nasıl bıraktırırım diye aranıyorlar. İhtiyaçlarını belli eder bebeniz zaten.