Merhabalar, bugun hipp elmalı sütlü kaşık maması aldım, 4.aydan itibaren diyor, biz 5 ay olduk, aklıma takılan kısmı sütlü oluşu. Kullanan var mı? Bebeklere süt yasak değil mi. Birde gece yatmadan mamasını içirirdim, bundan verirsem mama içirmeye gerek yok mu. Şimdiden teşekkür ederim 😊