Babamın testi pozitif çıktı aslında belirtileri çok hafif pek bir sıkıntısı yok.Ama ciğerlerine inmiş görünüyor tomografide buzlanma çıktı.Şimdi şöyle babamın midesi çok hassas şekeri var zaten birçok ilaç kullanan bir adam bu ilaç ona zarar verir mi ne yapacağız şaştık kaldık kendi kendine atlatsa ilacı kullanmasa mı yoksa acaba daha kötüye gider mi ilaç almasa napacağız şaşırdık şu an gayet iyi pek semptom göstermiyor