Huri33 Bebeklerin her hareketini kendimize takıntı haline getirmemeliyiz diye düşünüyorum. Kızım 8.5 aylık şu an bile emmek için zaman harcamak istemiyor. Emerken de etrafı seyretmeye çalışıyor, kolyemle tişörtümle oynuyor, göz teması pek kurduğumuz söylenemez çünkü sürekli hareket halinde. Tabii ki takip etmeliyiz, fakat söylediğim gibi fazla anlam yüklememeliyiz 🌸