Busearac Merhaba. Oğlum 5 aylık oldu , önümüzdeki ay ek gıdaya başlayacağız. Sizler ne ile başladınız ilk ay. Neler verdiniz ?
EsilAyse Busearac bizde 5 ay 5 günlük olduk 5 gündür ara öğün olarak öğlen saatlerinde yoğurt veriyordum , bugün akşam da pirinç çorbasının suyundan verdim sevdi prensesim onun haricinde sadece anne sütü şükür 😍 bende burada durayım
LivaLiva Busearac bizde 6 aylık olduk doktorumuz yoğurtla başla dedi yarın başlayacağım bakalım 10 gün ver dedi daha sonra muz ve elma önerdi . Direk tatlı olunca sebze yemezmiş dedim saçmalama heralde birşeyler der dedi doktor kızdı biraz ama napıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️
Esrinazim Benim kizim 6 aylik 8 gunluk haftaya 7 aylik oluyo cok sukur sutum var emziriyom bide ek gida basladim ekmek kiriyom yogurt ve sicak su ustune katiyom veriyom ispanak corbasi veriyom cicibebe veriyom meyve puresi yogutlu meyve veriyom patates havuc pilav corbasini veriyom cok sukur kizim saglikli ve istali bide ben kizima 5 ayliktan beri Yemek yedigimde tatirmak icin bir cay kasigi azina veriyodum