Kızlar merhaba kızım 4 ay 24 günlük 3.5 ayında sanıyorum ki atak zamanımızdı bi an da düzen bozuldu uykular vs doğduğundan beri emziriyorum 4 aylık kontrolünde 5.800 dü 3 kilo doğdu kızım bu arada 3.5 ayından sonra memeyle de çok kısa kalmaya başladı ilk kaynayan sütü hızlı hızlı emer bırakırdı doymuyor mu acaba vs düşünürken uyuyor uyanıyor bez sayısı da iyi dedim en son ki kontrol de işte sağlık ocağında ki ebesi sıvı tüket sık sık emzir falan demişti benim içim içimi yiyince 4-5 gündür mama aldım veriyorum günde 3 defa falan 60-90cc oda meme de emiyor ama mama verdikçe sanki daha az emmeye başladı memeyi istemiyor gibi çocuk doktoruna götüreceğim ay başı başına bu tarz bişey gelen var mı ne yapmam lazım içim içimi yiyor acaba mama almasam emer miydi sütüm yetiyor mu yetmiyor mu diye kalakaldım öyle sütümü de sağmaya başlayacağım belki biberonla içer diye bir de ne kadar sütüm çıkacak bakacağız en azından mamayı ona göre devam ettiririm diye düşündüm