gulcanalbayrak01 Acaba yasayan var mi merak ettim.Oglum 1 bucuk aylik dogdugundan beri sariligi var ilk zamanlar 15 derecedeydi su an 6ya dusmus ama doktoe normal sarilik degil simdiye kadar coktan gecmesi lazimdi dedi. Sebebi arastiriliyor su an. Simdi 6 ya dusmus
Ceyo0666 gulcanalbayrak01 bizimde buldu 1 ayı felan 6 ya düştüyse kaybolur genel nedenler araştırılıyor korkmayın birşey olmaz yine doktorumuzla takipte kalın ac bırakmayın 2 saate bir emzirin
Metehan07 gulcanalbayrak01 ben emzirmeden sagarak verdim yani emmedi beni yinede sarılık oldu. Ama beyaz tenli bebekler genelde hep oluyor. Biz beşiğin içine üç diş sarımsak soyup ipe taktik besige astık öyle geçti çok şükür. Birde beşiğin etrafına minik lambalardan dosemistik oda iyi geliyor dediler
Betull95 Merhaba, benim oğlumda öyleydi doktor anne sütü sarılığı ve zararı olmadığını 3. ayına kadar devam edebileceğini söyledi, ara ara oluyordu şuan 3,5 aylık ve geçti. Sizde emziriyorsanız süt sarılığı olabilir.
gulcanalbayrak01 Betull95 Doktorum banada sut sariligi olabilir demisti sonuclari bekliyoruz su anda. Peki zarari var mi neden oluyor ki yedigimiz gidalardan falan mi kaynakli acaba cok tesekkur ederim bu arada🥰
Betull95 gulcanalbayrak01 bir zararı yok korkmayın zaten 6 çok düşük bir rakam yediklerimizden kaynaklı değil ama çoğunlukta karşılaşılan bir durummuş rica ederim☺️
gulcanalbayrak01 Ceyo0666 benim oglan hep emiyo zaten bi saati yok kisitlama yapamiyorum.hep memede durmak emmek istiyor insallah en kisa zamanda gecer🤲🏻
sinemin Metehan07 sarı olmadığı sürece evet biz sarı lamba takmıştık odaya iyice sararmıştı yavrum ben sarı dülbentede inanmıyorum Artık
sevval_5481 gulcanalbayrak01 canım bizde 50 günlüğüz hala 8.90 sarılığımuz geçmedi bi türlü 🙄 bekliyorum geçsin diye
ikiKudurukAnnesi gulcanalbayrak01 benim ki de 2 ay kadar falan sürdü biz kan tahlillerini yaptık temiz çıktı senin ki yüksek değil bir düşmeye başlayınca daha çıkmıyor genelde
sinemin gulcanalbayrak01 sarı dülbent daha da sarartıyor dikkat edersen eğer anlarsın ben onu fark edince kaldırıp attım
Mommy0609 gulcanalbayrak01 anne sütünde olan bilirubin seviyesiyle alakalı muhtemelen 3.aya kadar kendi kendine geçer biz de yaşadık 7 günlükken değeri 16ydı doktor iki gün çok sık emzir öyle gelin dedi sadece vücuduna baktı değeri düşmüş bidaha kan aldırmayın hatta demişti derinin kendi rengini alması uzun sürüyor sarılık bitse de biz 3.5 aylık olduk yüzü hala vücuduna göre bi tık daha koyu yada kıllarından da olabilir bilmiyorum 🥲
Ayazpoyraz1 gulcanalbayrak01 bizimkide 9 du en bastan beri hic yukselmedi ama azalmadida butun tahlilleri yapildi hic birseh cikmadi doktorum anne sutu sariligi dedi ve 3 ayi gecince 4 aya yakin gecti kendiliginden
nickimikili gulcanalbayrak01 bizdede oldu uzamış sarılık. 2. Ay bitti bittiği gibi sarılık geçti. İlk 10 gün önemli 14 ün üzerinde çıkmadıkça 6 zararlı değil
sinemin Metehan07 evet ben fark edince kaldırıp attım çok bilmiş görümcemler odaya sarı gece lambası gibi lamba aldılar onu yaktık bi gece ertesi gün bi baktım kızım iyice sararmış kaldırıp attım onuda artık hiçbirşeye inanmıyorum 😂