Goktug-3 Kızlar bebeğim yaklaşık 3 hafta evvel covid geçirdi bugünde hemşiremiz yarın 9 ay aşısı için aradı ama ben tedirginim bebeğime bi sıkıntı yaratırmı diye bebeği covid geçirip aşı olan arkadaşlar varmı??
Emine_1245 Canım tedbirini alarak gidip yaptırmalısın . Aşıları aksatmama taraftariyim. Biz de 3 hafta sonra olcaz inş.
Emine_1245 Emine_1245. Hastalık konusunda aile doktorunuza danışmalısimiz. Geçmiş olsun bu arada bebiş iyidir umarım