Kızım saat 5te uyandı 21:40 da uyudu. Sürekli emme istedi göğsümde süt kalmadı artık ve acımaya başladı öyle bir aranıyor ki sanki hep aç bırakmışım gibi. Daha 11 günlüğüz. Sürekli ağlayıp durdu napicagimi şaşırdım 30ml mama yaptım anca yattı. Aranızda böyle bir şey yasayan var mı? 😔