Bebeğim 4. Ayın içinde sütüm yetmiyor sadece akşamları Aptamil mama yapıyorum ama.cok az kullandığım için mama boşa gidiyor çünkü bir aylık kullanım süresi var. Şimdi hero Baby almak istedim ama.markette 4 aylık.bi.bu mama varmış sizce vermelimiyim kullanan var mı