Merhaba kizlar. 3 ay once qlaristaya basladim ilk kutu bittiginde adet olmadim. 2. Kutu icersinde adet oldum. Simdi 2. Kutu da bitti 3. Kutunun ortalarinda mi hastalanicam yine. Butun adet duzenimi bozdu daha once hic boyle olmamisti. Ilk 2 kutuda hic bir yan etki olmadi 3. Kutuda barut gibiyim 😪 adet duzensizligi yasayan var mi bu hapla