Bugün tam 10 gun oldu doğum yapali dikişlerim hâlâ düşmedi ama dikiş ağrılarım geçti biraz şimdi de pişik olmuş sürtünmeden dolayı diye düşünüyorum pişik kremi sürsem bı sorun olur mu dikişlerde acaba aynı durum başına gelen var mi yada ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler