Bence her çocuk farklı yani çevremizle kıyaslıyoruz ister istemez ama yanlış. Ben mesela anne demesini çok istediğim için çok çabalamıştım söylememişti sonra kendiliğinden söyleyiverdi şimdi günde 3637388 kere anne diyor hatta ismimi öğrenmis babasından ismimi söylüyor 😂 şimdi pandemi dönemi çocuklar kimseyide görmüyor sosyallesemiyor maalesef birde biz anneler olarak sürekli evde bir düzen icinde her dediklerini yapıyoruz konuşmaya çok ihtşyaç duymuyorlar ondan oluyor