Lily1993 37,5 ateşte alt sınır diye biliyorum. 4.ay aşımızda 37.5 görünce bir çay kaşığı calpol verdim ateşi normale döndü. Verem aşısı iz yapar bir iki haftaya kadar kızarıyor, yara gibi oluyor.Hemşire karışmayın kendi halinde iyileşmeye bırakın dedi.hala yara gibi duruyor kendi halindeiyileşmesini bekliyoruz