asyasare bizde sizin gibi olmuştuk eşim spordan sonra terlemiş ve burnu akıyordu hiç ihtimal vermedik ama bir kaç gün sonra ateşi çıktı sonra bebeğimin ateşi çıktı , ikisine de test yapıldı ve pozitif çıktı fakat ben negatiftim karantina dan yeni çıktık, öncelikle eşiniz bir muayane olsa iyi olur , inşallah öyle değildir ama eğer öyleyse bile hiç üzülmeyin bebeğimin biraz ateşi yükseldi arada terleme oldu burun tıkanıklığı oldu. Özellikle burnunu temizlemeye dikkat ettik evinizde doğalgaz var ise peteklerinize su kutusu koyun , ateş takibinizi atlatmayın, bir süre eşinizle yakın mesafede olmayın ,hijyene dikkat edin kısa bir süre de toparliyorlar , en önemlisi moralinizi yüksek tutun ,sevgiler …